Välkommen till min blogg!

Här kommer jag skriva om lite av varje som dyker upp under livets gång.



Jag kommer fokusera på mina stora intressen;återvinning och "remake"-tänk inom mode och inredning, sen blir det även lite tips och trendspaning förstås!

Välkomna till min värld!



onsdag 11 juli 2012

Nytt golv på våran balkong

Började semestern med ett projekt att göra och fint på våran balkong. Trots att den är stor, rymlig och har ett underbart söderläge har den varit så tråkig och ful att den inte använts alls de sista åren. Jag började att måla den med våran varmgrå husfärg och vitt runt karmar och räcket. Sedan la jag ett superfint klickgolv av träplattor, med lite tur behövde jag bara skära ut plattorna där stolparna går ut från räcket, annars klarade jag mig med väldigt lite skarvning. Lite lyktor och möbler och det blev som en helt ny balkong!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar