Välkommen till min blogg!

Här kommer jag skriva om lite av varje som dyker upp under livets gång.



Jag kommer fokusera på mina stora intressen;återvinning och "remake"-tänk inom mode och inredning, sen blir det även lite tips och trendspaning förstås!

Välkomna till min värld!



tisdag 24 juli 2012

Ett pysselbord till barnen...

Ett nytt pysselbord och hylla till barnens lekrum.
Jag köpte att lack sidobord på Ikea för 49kr...Men jag kunde ju inte låta det vara som det var...fram med pysselgrejjerna..




och några servetter senare hade detta mönstret kommit till, här är det nya bordet på tork...


har man ett pysselbord måste man ju ha ett matchande skåp att ha sina pysselgrejjer i....så detta gamla fula skåp fick ett lyft...


Först målade jag skåpet vitt...


och sen decqupage i samma mönster som på bordet....



Nu är pysselhörnan för mina tjejer färdigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar