Välkommen till min blogg!

Här kommer jag skriva om lite av varje som dyker upp under livets gång.



Jag kommer fokusera på mina stora intressen;återvinning och "remake"-tänk inom mode och inredning, sen blir det även lite tips och trendspaning förstås!

Välkomna till min värld!



onsdag 11 juli 2012

Äntligen fint på trappen


Tack vare barnpassningshjälp från mina föräldrar fick jag tid att sätta två arrangemang med härliga blommor på trappen. Det blev bland annat sommardahlia i en härlig orange färg. Och med hjälp av pappa och sambo fick vi även bort de fula rostiga stolparna som satt kvar på trappen (syns på bilden men är nu borta) =0). Vi skall göra stensättning på framsidan i augusti och då kommer det även att bli en ny trapp, i samma stil som altantrappen. Ett litet skärmtak kom också upp som extra skydd till nya dörren...mera bilder kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar