Välkommen till min blogg!

Här kommer jag skriva om lite av varje som dyker upp under livets gång.



Jag kommer fokusera på mina stora intressen;återvinning och "remake"-tänk inom mode och inredning, sen blir det även lite tips och trendspaning förstås!

Välkomna till min värld!



onsdag 15 februari 2012

Glasburkar blir lyktor!

Tänk vad mycket vi slänger som egentligen kunde användas till nåt helt annat. Så är det med dessa noga urdiskade sillbburkar från i julas...De blev med lite fantasi lyktor med text och frostade detaljer, inte så dumma, lätta att göra och en bra "gå bort present". Att försöka tänka till innan vi slänger saker kommer att bli viktigare med tiden, försök att hitta din kreativa sida så kan du komma på många roliga och lätta projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar