Välkommen till min blogg!

Här kommer jag skriva om lite av varje som dyker upp under livets gång.



Jag kommer fokusera på mina stora intressen;återvinning och "remake"-tänk inom mode och inredning, sen blir det även lite tips och trendspaning förstås!

Välkomna till min värld!



söndag 22 juli 2012

gammalt badrumskåp blir som nytt!

Vi håller på att göra ordning våran lilla toalett på övervåningen. Den var så fruktansvärt tråkig och sliten så en dag rev jag ut allt, plastmattan och listerna flög ut, så nu är det bara ett tomt skal kvar...men en sak sparade jag och det var detta lilla toaskåp....



Det var väldigt fult som ni ser, men jag såg pysselpotensial i detta skåp. Det var funktionellt och passande i storleken, så varför inte göra lite återvinning istället för att kasta?? Dags att skapa...



Först ett lager med vit snickerigrund....



Sen blev den i en härlig turkosgrön färg, samt uppfräschning med vitt inuti...



Så in  med den nyputsade glashyllan och speglarna och såhär blev resultatet!! jag blev jättenöjd. Tänkte plocka in olika toner av turkosgröna nyanser i det nya badrummet....nu är det bara resten av rummet kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar