Välkommen till min blogg!

Här kommer jag skriva om lite av varje som dyker upp under livets gång.



Jag kommer fokusera på mina stora intressen;återvinning och "remake"-tänk inom mode och inredning, sen blir det även lite tips och trendspaning förstås!

Välkomna till min värld!



onsdag 16 maj 2012

Dags att gjuta betong

Idag fick jag ett litet infall att jag skulle passa på att gjuta lite igen, vädret var perfekt varken för varmt eller kallt! Jag tog lite bilder på några av projekten, men lite roligare bilder kommer snart....när det är dags att ta ut dem ur formarna...

Hjärtan med dekoration av knappar, som förhoppningsvis kommer synas när jag tar ut dem..


Detta är pastmallar formade som Torso/kvinnokropp
Återkommer med fler bilder när de brunnit färdigt och jag tagit ut dem ur formarna...=0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar